torsdag 3. desember 2009

Vinter i Chennai=30grader

Julestemning kan jeg vel ikke si at det er her, med en stralende sol og30 grader! men det er jammen meg kos med desember uansett :) Jeg fikk en bildekalender av mamma i posten og koser meg med aa opne likene aa se at det ikke er lenge igjen til jul. Vet ikke om det er saa mye gaveutveksling her til jul men jeg har ihvertfall noe aa gi til alle medlemmene i familien :) Lager julehemp smykker til sosknene, gir marsipan til faren og en kokebok om norsk mat til moren :) Er dyrt aa sende ting fra norge til india, saa alle dere der hjemme faar vente til neste aar...Hehe

Har matteeksamen paa mandag og tror jeg kommer til aa do fordi jeg sliter virkelig, men skulket skolen i dag for aa studere og det er faktisk god hjelp med litt eksta tid! Ellers saa har jeg det bra og skal til et brylup paa sondag saa blir spennende aa se hvordan det blir...
Kos dere i desemberdagene, haaper dere har mer julestemning enn meg <3

5 kommentarer:

  1. Du klarer deg sikkert mye bedre enn du tror på matteeksamen Hilde! Stå på :)

    SvarSlett
  2. Lykke til i morgon,Hilde! Klem

    SvarSlett
  3. Takk, dere! Jeg skulker ihvertfall ikke, saann som mange i klassen min gjor :) Skal pugge multiple choice naa, fordi det er 40poeng for det, og resterende 30 av 200 maa jeg vel greie aa hente inn!

    SvarSlett
  4. SV: Så koslig at du synes det Hilde:) jeg bruker litt tid ja, men jeg sitter ikke her hele dagen da. Hihi Det var kjempeflott i Barcelona :D Det er kjempekos å lese bloggen din om India også! Utrolig spennende å lese hvordan du har det og lever der. Kos deg masse videre <3

    SvarSlett