onsdag 23. desember 2009

God jul alle sammen <3

I dag er det jul og jeg skal lage pepperkaker med Erling! Har laget deigen som mamma sente oppskrift til og deigen ble kjempe god! Legger inn bilder av hvordan de blir :D Skla ikke feire for i morgen, men begge vertsostrene mine reiser bort saa skal spise julelunsj med noen enner og vertsforeldrene mine :)

Her er gjengen fra trinnet mitt :)


Selv Jeg som er fra kulde i nor kan bli kald...Med air condition blir detnesten som vinter synes jeg.


Skolevennene mine liker aa spille spill og det liker jeg og! Saa her spiller vi spill hver gang vi motes omtrent!


Jeg Og Neha er like haaplose til aa shoppe, saa en dag med shopping forte til kjop av noen postkort og en hel del titting :)


Her er juletreet som faktisk er et tre som vi har paa terassen hele aaret, vakker pynt eller hva? :)

6 kommentarer:

  1. Herlig å se hvordan det feires jul i India! Håper det kommer mer om dette! God jul, Hilde :)

    SvarSlett
  2. Likte treet ;)
    Ser ut som du he ei fin julefeiring:)
    <3
    Solveig

    SvarSlett
  3. Lykke til med peparkakebakinga:) God jul til dej, Erling og familia. Klem

    SvarSlett
  4. Digger treet! HEheh! God jul, kos deg masse! :D

    SvarSlett
  5. Takk skal dere ha alle sammen :D Juletreet er fint ja, ikke dodt om det er det dere tror :P hehe

    SvarSlett
  6. God jul Hilde! :)Jeg visste ikke at man pyntet juletrær i India..

    - Matias

    SvarSlett