tirsdag 15. desember 2009

Norsk skole er BEST

Vi hadde fransk eksamen her om dagen og som alle andre eksamner har man 3 timer paa seg. De bruker aa vaere litt lite tid, men i fransk trenger man ikke mye tid. Selom alle var ferdig etter 30min/1 time, saa maa man sitte helt stille med rett rygg og vente! Fy saa ufattelig tregt tiden gaar...Liker at man kan gaa naar man vil og sitte hvor lenge man vil!

Happy news: Neha har kommet og det er morro aa ha en mer i huset som jeg kan menge meg med :D Skal bake pepperkaker til jul og tenker aa faa hjelp av Erling, men alle pepperkakeoppskrifter er ikke saa gode saa....Mamma kan du sende meg din oppskrift? :D Hihi

Mens vi hadde dansetrening i gaar saa laerte jeg flere maater aa slaa hjul med partner i salsa, MORRO:D Og jeg laerte noen av danserne six-step og babyfreeze. Siden jeg er den eneste som kan noe breaking som helst der (for jeg er virkelig ikke noen mester!!) Saa var det litt morro aa laere bort det lille jeg kan :)
Bare atte dager igjen til Jul alle sammen <3

1 kommentar:

  1. SÅ enig i at norsk skole er best. Kanskje ikke best med hensyn på karakterer, men det er definitivt morsommere og gå skole i Norge. Og samholdet er så mye bedre synes jeg. I Spania så er skole bare skole. Her er vi for å pugge, lære og lese, ikke for å ha det gøy. Savner kantina og alt det morsomme vi finner på på Nesodden :D

    SvarSlett