onsdag 9. desember 2009

5maaneder over, 5 maaneder igjen

Naa er de 2 vearse eksamnene over ogsaa er de letteste til slutt, saa det er jo litt deilig :) Selvom man maa lese mye og det er kjedelig saa har jeg studiedager saa i dag for eksempel er det ikke skole!
I gaar kjopte jeg julegavepapir og pakket inn presangene til familien min, og jeg blir veldig glad av aa tenke paa at det snart er jul. Sakshi drar bort paa juleaften, og tror Neha ogsaa drar, saa noen stor feiring blir det neppe. Men jeg kan jo lage julekaker eller noe, og det aa gi presangene gjor meg glad, saa null stress :) AFS sier at dette er en trist tid for utvekslingsstudenter, men jeg fortsaar ikke det helt...Er jo en ypperlig sjangse til aa laere og oppleve hvordan andre feirer eller, vise andre hvordan du feirer jul! Man kommer jo hjem til neste jul :)
Det aa reise saa langt bort fra alt og alle gjor ihvertfall meg mer oppmerksom paa hvor glad jeg er i enkelte. Jeg setter mer pris paa ting som jeg kanskje ikke gjorde for og jeg er enda gladere i noen og noe enn det jeg visste. Saa jeg er veldig glad for at jeg har faatt sjangsen til aa reise bort ett aar som dette.
Tiden har gaatt veldig fort de 5 maanedene jeg har vaert her og naa er det bare 5 maaneder igjen, jeg er spent paa aa se hva tiden fremover bringer (saa lenge det ikke bare er skole:P). Har startet Jive naa etterso at jeg er ferdig med ChaCha, saa koser meg med aa laere noe nytt der ihvertfall :D
Lite nye bilder saa dette er fra naar jeg dro til Hydrabad med min vertsfar :)

3 kommentarer:

  1. Lykke til på resten av tentamenene, Hilde!
    Det virker som du har det bra, og nå har du faktisk sett mer av India enn det jeg har sett ;P
    Jeg oppfordrer deg til å besøke Panjab også med familien! Besøk golden temple i Amritsar, for det er virkelig en stor opplevelse! ;D
    Hilsen Harveen!

    SvarSlett
  2. Takk for forslag om hva jeg kan skrive om! Det hjelper veldig. Er ikke så fryktelig mye spennende som skjer om dagen, og jeg tenker jo ikke at dere andre som leser bloggen ikke vet alt jeg vet.

    Jeg ser på bildene at du har sånn flette du også. Jeg tror nesten det er litt typisk Norge, for jeg har ikke sett noen med det her. Og hver gang jeg kommer med det på skolen blir alle så imponert over at jeg klarer å lage den selv. Haha en jente sa til og med at hun trodde vi hadde "hvordan fikse hår og sminke"-fag på skolen i Norge. Hun sa det jo på tull, men siden hun norske som gikk i klassen her i fjor også flettet håret sitt sånn. haha

    klem <3

    SvarSlett
  3. Takk for forslag Harveen, skal prove aa faa til det :)
    Runa: Syns jo det er spennende aa hore om saa jeg spor naa :D Hehe...Ja, jeg hadde sanne fletter en dag paa skolen og og folk trodde ikke jeg kunne gjore det selv! Men er jo litt artig aa ha forskjellige fletter siden ingen andre her fletter mye haar :)

    SvarSlett