torsdag 24. desember 2009

Pepperkaker :D


Pappa ringte i gaar og jeg snakket med hele familien i Arendal saa humoret mitt var aa topp i gaar:) Det er smaa oyeblikk som teller!





Siden Neha dro i dag tidlig til et brylupp saa opnet vi gaver i gaar og jeg fikk Australske gaver fra Neha, Shotte-glass og universitetsgenser, begge skrvet Melbourne paa. Indiske gaver aa familien, og et vakkert smykke med solv og perler :) Er veldig fornoyd og skal spise kalkun til lunsj i dag :) Jeg lager ertestuing ihvertfall!



De som sier at aa lage peppekaker ikke er noen stor jobb tar FEIL. Det er ikke lett naar deigen begynner aa lose seg litt opp nemlig, ihvertfall ikke lett uten former. Jeg og erling ga opp aa lage fine fasonger veldig hyppig, men kopp til aa lage runninger var en suksess:)



Midt oppi hektisk pepperkakebaking dukker det opp en pakke paa doren! Jeg ble veldig overasket og glad fordi ingenting er saa godt som en overaskelse paa selveste juleaften :D Tusen takk Kathrin, jeg elsket sjokoladen og koselig juleCD som jeg ga til vertsforeldrene mine som du foreslo:) Boken ar jeg akuratt laant og lest a Erling, men kan ikke skade aa lese igjen :) Likte bladene ogsaa, og verdens koseligste brev <3

3 kommentarer:

  1. Takk! God jul til deg og Anine <3

    SvarSlett
  2. Det var så koselig å snakke med deg, Hilde. Jeg savner deg masse!

    Det virket jo veldig hyggelig da! Hva syntes de om pepperkakene? Hadde de smakt det før? :D

    SvarSlett