lørdag 18. juli 2009

Tiden flyr :)

Skrevet torsdag, 16 July 2009 (hadde ikke internett denne dagen).

Det er naa en uke siden jeg brukte pc’en sist siden jeg har hatt mye aa gjore. Jeg har bare gaatt 1 uke paa skolen naa, men har allerede faatt et intrykk over nivaaet. De har midtterms eksamner i disse tider, og de jeg har snakket med syns de er veldig enkle. Jeg leste det ene testarket og forsto ikke noe som helst. Jeg har begynt aa kopiere notatene til klassekamerater og skal prove aa lese meg til de andres nivaa naar jeg faar tekstbokene. Ellers saa har jeg begynt med yoga 3 ganger i uken, og liker det veldig godt forelopig. Mye tid gaar ogsaa med hver dag til familien. Det foles som en forpliktelse aa snakke med hele familen samlet ihvertfall 1 time om dagen, men siden de er veldig interresante og morsomme aa vaere med aar det ofte mer tid med. Det eneste som er litt slitsomt med familien er apisevaner, fordi jeg spiser lunsj etterskolen (kl. 4) og maa spise middag etter dette og begge maaltidene er ganske tunge. Men jeg skal jo legge paa meg 10 kilo saa maa bare bli vant til aa spise mer enn jeg orker! Akuratt naa er jeg syk og maatte gaa hjem fra skolen og jeg maa skippe dansing i dag. Sansynligvis noe jeg spiste som gjorde meg syk, saa hoper jeg blir frisk til i morgen, fordi da kommer Sakshi, verts sosteren min, hjem. Hun har sagt at jeg maa holde av helgen til aa vaere med henne og hennes enner, saa foler meg veldig velkommen. Ellers saa skal jeg kanskje kjope saari eller noe indisk fra en designer som er venn av familien. Trenger flere sett indiske klaer til brylupp og festivaler, saa gleder meg veldig til baade aa kjope og bruke draktene :D
Jeg har "endelig" kjopt skoleuniformen min, saa her er et vidunderlig bildet av syke Hilde i fantastisk fine klaer!

6 kommentarer:

  1. Forskjellig farge på sokkene, Hilde? -.-

    SvarSlett
  2. haha, lættis uniform :D

    godt å høre at du og familien faktisk chillern med hverandre da. skjønner ikke hvordan du klarer yoga og dans hele uka, i tillegg til skole og familien som digger deg, er det ikke stress?


    ikke fail eksamen!


    hilsen brother

    SvarSlett
  3. Det høres ut som om du har det bra da:) Det er godt å høre.
    Men jeg skjønner ikke - hvorfor må du legge på deg 10 kilo?

    SvarSlett
  4. Haha, så fantastisk uniform, Hilde. :P
    Høres ut som du trives med familien og har det bra :) Veldig spennende å følge med på bloggen din så gleder meg til neste gang du skriver ;)
    Det virker litt stress ja, både dansing, yoga, skole og familien, men du klarer det :) Lykke til mes eksamen :) Skal hilse fra alle her..
    Klem lillesøster..

    SvarSlett
  5. Hei Hilde,
    Har vært på campingtur i danmark(!) og derfor ikke brukt PC på en tid....
    Skolen høres krevende ut! - og busniss linje? skal du bli forretningskvinne der nede? Men interessant nok!
    Hvorledes er butikker o.l. der du er? Har de alt hva vi er vent med i foretningene? Og er det noe du mangler?

    Her i Arendal er det nå full fart med å få ferdig to nye rom - Caroline er igår flyttet inn på sitt nye soverom (som er stort og lyst) og Christin maler på 'mellomrommet' som blir en liten tv-stue og gjesterom. Ellers er alt KAOS fremdeles. Men, Vi har fått de nye møblene i stuen og de er fine!

    Synes du er tøff som har gitt deg ut på dette, og er veldig stolt! Det er bare å samle erfaring og opplevelser!

    Blogegs, Pappa.

    SvarSlett
  6. Har litt forskjellige gronnfarger paa sokkene ja:P Jeg driver med mye, men det er ikke stress saa lege jeg liker det :) Digger ikke skolen akkuratt men skal sta til eksamen. For aa greie det, skal jeg ihvertfall faa besok av Erling som kom fra norge og se om han kan banke litt matte inn i hodet mitt :) Er nemlig blank i dete faget...
    Det er en linje som gaar ut paa aa pugge, som tydligvis er lettere enn aa startre med kjemi og fysikk naar jeg aldri har hatt det :) Har bare vaert paa shopping sentre og de har alt mulig. men det er dyre steder jeg har vaert, men om man gjor det om til orske kroner er det latterlig billig! Godt aa hore at det er interressant aa folge med :D

    SvarSlett