lørdag 25. juli 2009

Her kommer de og gaar i fleng!

Vertsosteren min Sakshi som skulle komme forige fredag, kom paa mandag isteden. Neha, den eldste vertssosteren min, dro tilbake til Australia paa onsdag. Det er godt aa ha Sakshi her fordi hun kan svare paa mange sporsmal som jeg har og hun har veldig stor forstaaelse for hvordan jeg har det :) Hennes venner er veldig hyggelige og alle bor rett i naerheten, merker at det er mue lettere aa snakke med de siden de er ca like gammle som meg. I gaar var jeg med Sakshi hele dagen (etter kl.1 siden vi hadde skole denne lordagen) og vi dro ut aa spiste mexikansk mat. Det var kjempe godt og maaltdet kostet 30 kr! Det er ganske villt... I dag maa jeg gjore leksene vi fikk i gar og lese til midt-term test i faget Commerce som vi har 10.august. Greia her er at laererne vil at du skal kunne ordrett det som staar i boken. Men dette er ikke et fag jeg sliter med saa det burde gaa bra. Sakshi begynner paa skolen paa mandag, naar hun begynner aa studere en del, blir det sikkert lettere for meg aa finne tid og krefter til det ogsa ;)
Paa fredag var det overaskelses-avskjedfest for Nikki (hun jeg er mest med paa skolen osv) siden hun drar til Brasil om en uke! Det blir rart uten henne her, men har jo andre bekjente paa skolen, og Sakshi. Avskjedsfesten var hyggelig, storesosteren til Nikki ( en veninne av Neha, som jeg har mott med Neha flere ganger) var der i starten, saa snakket en del med henne. Hun drar til Singapore for aa studere om en uke. Ellers saa spiste vi kinamat og en veldig god kake med hvit sjokolade og greier :D En som spute hvorfor jeg maa legge paa meg 10kg, det er ike noe jeg maa, men som AFS sier at er gjennomsnitt for utvekslingsstudenter aa legge paa seg. Merker ogsaa at man spiser veldig mye her og det er middag til lunsj og middag til kvelds. Er forsovidt greit, siden det er saa mye god mat!
Skal kanskje skifte hiphop kurs, siden det er en veldig spesiell danselaerer som liker aa lage danser der han faar mulighet til aa leke dame, eller no...Saa kanskje jeg tar en pause i dans, fortsetter med yoga en stund, saa begynner med dans og slutter med yoga. Paa denne maaten faar jeg mer tid til annet! Legger ved bilde av rommet mitt, versforeldrene sitt rom. Og vertsfamilien min i heisen fra leiligheten :)

3 kommentarer:

  1. kanksje jeg skal flytte til india? måltid for 30 kr er ikke dårlig... :P

    SvarSlett
  2. Sykt tøft av deg å dra til India alene (sier jeg nok en gang), men jeg misunner deg faktisk litt.. Det virker som du har havnet i et godt miljø og familie :) Lykke til videre!

    SvarSlett
  3. Ja, bare kom bror:D

    Tusen takk Mathias:) Hatt det fint paa spraakreise forresten? Maa ha vaert ganske spennende det og!

    SvarSlett