fredag 3. juli 2009

Ankommet :)

Naa har jeg ankommet India, og alt foles helt uvirkelig! Jeg graat mer paa flyplassen enn jeg har gjort paa veldig lenge, og graaten sitter fortsatt i halsen. Jeg graater over alle som jeg ikke kommer til aa se paa lenge, men jeg graater ogsaa pga spenning og frykt. Det er rart aa skille seg saa mye ut med tanke paa utseende, spraak og klaer. Selvom jeg er fryktelig folsom akkuratt naa, saa er jeg veldig lettet! Familen er kjempe hyggelige og gjor alt for at jeg skal fole meg velkommen og som hjemme :D Jeg kommer nok ikke til aa sulte i og med at moren prover aa prakke paa meg sjokolade og kjeks hele tiden, hun er en helt unik dame med enorm gjestfrihet i likhet med faren. Det er en katt her, og jeg som ikke liker katter syns den er sot! Den er kjempe liten og koser meg som om den kjenner meg. Trodde aldri jeg ville like dyr, men en gang maa vel det hende og. Jeg skulle gjaerne lagt ut masse bilder, men kameraet mitt ble stjalet naar jeg hadde en liten avkjedsfest med venner...Skal kjope et nytt saa fort som mulig saa maa dere noye dere med disse saa lenge :)
Det er av foreldrene mine og mine 2 sostre. hun eldste heter Neha og studerer i Australia, men er her paa ferie naa. Hun andre heter Sakshi og er i Sweits naa, men kommer hjem om 2 uker (hennes bildet er liggende) :)

1 kommentar:

  1. Hei Hilde!
    Jeg forstår ennå ikke helt at du faktisk har dratt..Meen det er skikkelig bra at du har fått en familie som er hyggelig og sånt da :)

    Håper du får det supert resten av året! <3

    SvarSlett