tirsdag 2. mars 2010

Holi:D




I Nord india feirer man en festival kaldt Holi, og der kaster folk vann og fargepulver paa deg om du gaar i gaten og alle er fargerike den dagen. Det er ikke saa normalt aa feire i sor, men jeg var paa 2 holi fester. En om morgenen og der er bildene fra. Det er utrolig morro aa kaste farge og vann paa hverandre for guri man blir inmarri skitten!
Pa den andre hiolifesten var det enda mer morsomt. Det var med Nehas venner, selvom Neha har dratt, og vi hadde ubegrenset med vann paa terassen og alle var kliss vaate og da setter fargene seg ekstra godt! Tingen er denn at fargene gaar ikke av klaerne og det er veldig vanskeli aa faa fargen av kroppen ogsaa. Jeg har fortsatt litt rosa rygg, haar og negler. Dette burde bli en festival man feirer i Norge og. Er morro aa bli saa skitten :)

I gaar var jeg paa Krishnas 20 aars dag (en annen venn av Neha) og det var veldig morro! Siden de er Nehas venner er vertsfamilien min helt chilled out med innetider, saa jeg kom hjem klokken 1 :) Baade han og Daniel en annen venn av Neha er homofile. Det er som en drom gaar i oppfyllelse aa ha de som venner. De er fantastisk snille og morsomme og vaere med og endelig noen gutter man kan vaere sammen med uten at folk begynner aa snakke!

I dag skal jeg dra med Daniel, hans venn Leo (er fra England), sosteren hans og moren hans. Vi skal bli der til i morgen og jeg tror det skal bli morro :) Hele familien en veldig hyggelig saa jeg gleder meg.

Nina, kusinen min som studerer i Pondicherry i 3 maaneder naa, skal komme til helgen, det blir bra:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar