torsdag 18. mars 2010

Anushas forlovelse!


I dag var jeg brudepike i Rave sin sosters forlovelse, de hadde laget en halvsari til meg, av silke, og den var fantastisk fin! Forlovelsen var overdaadig saa det holder. Anusha hadde 3 gullkjeder (sov var saa tunge at hun klagde) gull i haar, armer, hofte, fotter....Det var rett og slett en heldekket kropp i silke og gull :) Hun saa fantastisk ut og Rave var ikke mindre vakker. Skal legge ut bilder naar jeg finner av dem, i mellomtiden har jeg bare bilder av meg selv :P

Anusha forlovet seg med "the chieef minister's" barnebarn saa det var fullt av politi og politikere. Hadde jeg arrangsert en slik seremoni med gaver til alle gjestene og mat og et saa pent pyntet rom (var i et 5 stjernes hotel btw), gull opp etter orene gaver til brudegommen+++ saa hadde jeg vaert ruinert for lengst!
Men det var veldig morro aa pynte meg saa mye og jeg elsket halv sarien de hadde laget til meg :D

Jeg har blomster i haaret fordi det er vanlig her og jeg har indiske smykker, et smykke som Neha syns var stygt saa hun sa jeg kunne ta det om jeg ville. Det var gammelt og ikke ekte gull, saa isteden for at folk saa stygt paa det syns de det var et stilig antikk smykke jeg hadde...Haha
Bangels hadde jeg kjopt for lenge siden og brukte :)
Forskjellen paa det jeg hadde paa meg og en vanlig sari er at jeg hadde et skjort og en topp og et sjal rundt, mens en sari er mye mer stoff, slik at "sjalet" er surret rundt deg og lager skjortet. Saa det er litt lettere aa gaa i det jeg hadde paa meg :)

8 kommentarer:

  1. Nydelig, Hilde! Utrolig vakker indisk/norsk jente :)

    SvarSlett
  2. Du ser jo, som alltid, flott ut Hilde! Må ha vært fantastisk morsomt å oppleve.

    SvarSlett
  3. Du er så vakker, Hilde! <3 :)

    SvarSlett
  4. Neimen tusen takk dere :D Ja, det var veldig morro aa se, men virker ogsaa litt slitsomt med tanke paa at dette er bare forlovelsen, mens bryluppet har lignende ting gaaende i en uke!

    SvarSlett
  5. Takker :D Saa morro med komentarer, noen leser faktisk bloggen min :)

    SvarSlett