lørdag 27. mars 2010

Laurdag, thjohoo!

Da er det lordag og jeg er hjemme alene til i morgen kveld, hvis jeg hadde vaert hjemme naa tenker jeg jeg ville gjort noe litt annet.
I dag morges dro jeg til Neethi (saa pen er hun!)
Vi bakte og koste oss men oksekjott (jeg hadde for forste gang paa 8 maaneder!)og epplemuseli(som vi lage) og en godfilm :)

Derfra plukket jeg opp Amba og en film og dro hjem der Sathu og Shantenu kom over, og vi spise og saa en film. Maa bare si at mat for oss fem var en stor lasagne, 2 store boller med kylling og 2 boller med "Minced meat", saa paneer, 4 salater, kokte gronnsaker og lit kinesisk mat+5 kakestykker og en pakke med muffins kjopt inn for denne kvelden. Vertsfamilien min er bare helt utrolig gode med aa mate meg :)
Men POENGET er at alle dro klokken 8 og jeg sitter igjenn alene med en hushjelp som kommer bare for aa sove her saa jeg ikke skal bli redd. Ingen fikk lov aa sove over nemlig, siden det er ingen som kjenner verstforeldrene mine godt nokk....Det var denne kvelden, brukt paa aa skrive blogg isteden. Kanskje ikke 100% morro aa vaere alene hjemme her.

I morgen tenker jeg aa gaa en tur midt paa dagen i korte shorts og singlett. Jeg kommer sikkert til aa besvime av varme og deretter bli kidnappet fordi jeg har paa klaer som ikke folk flest bruker. Men jeg trenger litt sol paa kroppen for aa varme opp for familien kommer og skal ta meg med til stranda i Kerala. Saa om jeg ikke skriver flere innlegg etter dette saa er jeg sikkert bare besvimt et eller annet sted rundt om i denne byen! Ikke noe aa bekymre seg over :)

2 kommentarer:

  1. Saa heldig du er som skal til Kerala, Hilde! Jeg var der forrig jul og det er herlig der :) De har herlige kilometerlange strender! :D

    SvarSlett
  2. Ja, haaper det blir fint:) Er heftig varmt i April, men skal nokk overleve, forhaapentligvis litt farge paa den hvite huden min :) Hvor i Kerala dro du?

    SvarSlett