lørdag 13. mars 2010

Studying hard or hardly studying?

Vel, siden jeg skriver blogginlegg isteden for aa sitte med bokene i fanget kan du kanskje tippe selv. Jeg har altsaa eksamner tl 23. mars, men akuratt naa er det bare de enkle forst altsaa Engelsk og Fransk (ikke egentlig enkelt bare et man ikke maa pugge like mye, man maa faktisk forstaa noe av det ogsaa). Jeg har sett en del filmer i det siste og vaert mye med venner :) Den 17 til 18, skal jeg sove over hos Rave siden sosteren henne sin forlovelse er 18 mars og jeg skal vaere brudepike sammen med Rave og 2 andre venner av Anusha(Raves soster). Vi har alle fargekordinerte klaer, jeg og Rave skal ha en halv sari hver og de andre en hel sari. Jeg har vaert ohos Rave mens designeren maalte meg opp fta topp til taa og de har kjopt meg en silkesari som er stoffet som skal bli brukt. Skal gi en oppdatering etter og hva som foregikk fordi for oss er det rart aa tenke at en forlovelse kan vaere en saa stor ting med brudepiker og det hele!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar