fredag 26. februar 2010

Neha reiser tilbake til Australia :(

Neha min eldste vertsoster, like gammel som deg Daniel, reiser tilbake i dag, og dette er siste gang jeg ser henne dette aaret. Hun er veldig jordnaer og er en av de faa menneskene jeg har mott her nede som er sparsomelig med penger selom hun kan faa saa mye hun vill av sine foreldre. Hun minner meg om meg selv, samtidig som hun er veldig annerledes og. Hun har herlig humor og det kommer til aa bli litt tomt naar hun drar!

Jeg hadde forresten min forste pedikyr her om dagen. Kostet 30 kroner saa jeg trengte ikke tomme lommeboken akuratt. Trodde en pedikyr var helt fantastsk, men det var jo litt vondt naar de skraper neglene og kiler naar de skrubber fottene. Lo en del den timen ihvertfall!

Her er noen random bilder fra camp bare :)

Dette er altsaa alle som dro

og dette er meg og Neethi :)

Bar eet bilde av Neha for aa vise henne, hun er i midten

Siste bilde er av Neha i turkis/gronn/blaam, og detter er hennes venn kaldt Daniel, sin sosters bryllup. Danile designet bryllups kjolen! Vakkert sier bare jeg :D
Ps. dette er veldig unormalt i India, siden oftes er det en rod sari som er kjolen, men siden det er et moderne kristent bryllup har hun hvit kjole :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar