fredag 19. februar 2010

Pass bedre paa tingene dine!





I gaar hadde jeg med meg det fineste indiske antrekket mitt, nye jeans og en t-shorte jeg laante av vertsfaren min det laa i en pose mens jeg laante klaer av en annen. Dette var for avkjedsfesten vi hadde for den eldste klassen. Tema var historie og det var skikkelig kule kostymer! Uansett psosen er borte fra jorden og jeg er irritert! Mistet ogsaa lommeboken min og en jakke paa camp...Jeg maa passe bedre paa tingene mine!
Etter camp saa klaget laererne vaare paa 6 av jentene og noen gutter, og jeg var paa listen. Heldigvis var det bare de som er kapteiner som fikk kjeft og fikk ikke lov tl aa hjelpe til med avkjedsfestet (alle ble da sure paa dem fordi de odeleger for alle). Men det er veldig urettferdig fordi de blir straffet for ingenting. Og en student som er i slekt med rektor som er kaptein ble ikke straffet, selvom han og ble klaget paa. Klagen gikk ut paa at vi SNAKKET, TOK BILDER og HANG for mye sammen! Vi er i en skole med gutter og jenter med de vil ikke at vi skal vaere sammen..Hva er greia med det? Og alle snakket mye med alle, men laereren liker ikke oss saa godt tror jeg (alle laererne som kom kjente ingen veldig godt). Saa naa vet jeg hvilke laerere som jeg ikke liker!

Eksamnene mine ble over paa onsdag saa naa skal jeg shoppe mye siden det er salg overalt og siden jeg mister alle klaerne mine er det vel mest sikkert aa kjope masse :P bankkortet mitt gaar ut i slutten av denne maaneden saa jeg burde bruke det mens jeg har det ;) Jeg skal ha noen jenter her i kveld for aa feire 18aars dagen min, men ikke flere enn 2 fikk lov til aa sove over.

Skal prove aa skrive igjenn snart :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar