lørdag 20. februar 2010

Suprise party :D

Dum som jeg er visste jeg ingenting om at rotten Sakshi skulle vise meg i kjelleren var mange mennesker, fantastisk mat og bra musikk! Jeg ble saa overasket at jeg graat! Vel at jeg graater er ikke noe ytt for familien i og med at jeg graater av glede, graater av filmer, graater av fine danser :P Uansett saa hadde jeg det veldig fint og jeg hadde laget kake tidligere paa dagen fordi jeg trodde et par jenter skulle komme over paa kvelden, og kaken var en slager! Tilbake fikk jeg presanger og siden de fleste har faatt med seg at jeg er et sjokoladereak fikk jeg blandt annet en sjokolade delin og 300g Lindt melkesjokolade og sjokolademuffins :)



Dette er da all sjokoladen om Meg og Vishal :)

Alle jentene dro innen klokken 10 saa ble bare meg ogseks gutter igjenn en stund etter det. Jeg dro forresten opp for aa skifte til finere klaer rett etter overaskelsen og det satt fire kokker paa kjokkenet og laget maten i store baljer og greier! Det var stilig :D Thaimat forresten, saa kan spise det en god stund fremover siden det er MYE igjenn, noe som har lyst aa komme aa prove?

I dag skal jeg til en veninne aa lage en dans som vi maa dra til skolen for aa vise i morgen, aner ikke hvorfor :P Og i morgen kveld er jeg invitert til enda en bursdag :)

Forresten til dere som har lyst til aa se en bollywood film som er bra og som man kan forsyaa uten undertext, se "my name is Khan" eller "3 idiots". Tror de er likbare filmer ;)



Her er et bilde av bare Nidaa, et av Rave, keshab og ishtat, og et av meg og Neha :)

3 kommentarer:

  1. Åh så koslig! :D Det hørtes kjempebra ut! Så snille de er. Nå er det jo ikke lenge til du skal hjem forresten? Lite ønske om hva du kan skrive om. Hva tenker du om hjemreise? Kommer du til å savne indiske venner, familien, og tror du at du vil holde kontakten med noen? :)

    SvarSlett
  2. Så fin bursdagsfeiring du har hatt, Hilde! =D Det ser utrolig koselig ut ;D

    Jeg har ikke sett "My name is Khan", men har hørt mye ros om den filmen, så satser på å se den snaaart!
    Three idiots, har jeg derimot sett, og den er fantastisk! =D Utrolig morsom, men også god moral i den! Har du begynt å like bollywood filmer og sanger da? =)

    Hilsen Harveen!

    SvarSlett
  3. Nei, det har du rett i, 17 mai er ikke lenge til! Skal skrive om det! Takk for forslag ")
    Jeg liker det ikke saa alt for mye men litt :) Spors jo veldig paa sangene selvsagt :P

    SvarSlett