søndag 7. februar 2010

Skoletur :)

Jeg kom hjem idag fra den beste uken jeg har hatt paa lenge! En uke med gjengen fra skolen var fantastisk. Jeg sov paa rom med fire andre og jeg har kommet saa naere innpaa 2 av de, Rave og Neethi. Vi ble utrolig godt kjent med hverandre og vi opnet oss opp som om vi hadde kjent hverandre hele livet! Jeg haaper vennskapet kan fortsette aa vokse selv uten at vi sover sammen hver natt, men er redd for at vi skal skli fra hverandre siden de ofte er optatt med skole og familie. Men jeg vet at vi kommer til aa ha kontakt LENGE. Tror faktisk at de er de jeg vil ha mest kontakt med naar jeg drar hjem igjen ogsaa :)

Paa denne turen dro vi til et palass, et tempel, et vannfall, en hage og sist men ikke minst til "wonder la". Det var som 1000fryd og jeg ble faktisk litt brun :) Et bevis paa at jeg fikk farge, var at alle spurte hvorfor jeg plutselig var saa rod i annsiktet :P Til og med i vannskliene maatte vi ha klaer paa, saa lange shorts og t-shorte forhindret farge paa alt annet enn ansikt, armer og legger. Men litt er bedre enn ingenting :D

Jeg tok faa bilder, men her er noen av de :)



Hvis du syns det rart at vi har fulle bukser, saa er det fordi laererne er gale og syns at vi maa kle paa oss

3 kommentarer:

  1. Hei hei :D

    Skoleturen hørtes kjempegøy ut, og bra du koste deg, jeg håper du klarer å holde kontakten med Rave og Neethi, for sånne mennesker er ikke lett å finne. Hvor varmt er det hos deg nå? :)

    Klem Caroline <3

    SvarSlett
  2. Ja, det haaper jeg og :) Det er vel 30 grader tenker jeg :)
    Klem <3

    SvarSlett
  3. Liker at du har en venninne som heter Rave! :D

    - Mio :)

    SvarSlett