fredag 1. januar 2010

Happy New Year!

Da er det et nytt aar framfor oss og onsker dere alle et godt aar fremover :D
Paa nyttaarsaften dro jeg til en i klassen (Vishal heter han) og der feiret ca 15 eller 20 klassevenner sammen. Det var hyggelig etter at jeg tok av de forferdelig vonde skoene mine (ca med en gang festen startet). Jeg har heldigvis en veninne som liker aa danse saa vi og et kjaerestepar kom aa danset med oss etterhvert:) Shivani inviterte meg til aa sove hos henne, saa klokken ett kom vi til huset hennes. Der var det KAOS...

Det har seg slik at Shvivanis bror hadde en fest med alkohol, saa det forste vi ser paa veien inn er en jente (virket dod) baaret ut av en gjeng med gutter etterfulgt av moren til Vishal som heller ikke var veldig edru. I leiligheten er det mange folk og jeg kjente mesteparten siden Sakshi(vertsosteren min) og hennes venner var der. Alle onsker godt nytt aar en eller flere ganger til alle og er uvanelig glade. Var morro aa se alle igjen og aa snakke med de som var i stand til en ordentlig samtale...Jeg og Shivani slapp unna vanskingen og la oss paa hver vaar sofa.

Dagen derpaa var det tid for 2 timer med vasking belonnet med burgere fra McDonalds (selvsagt kyllingburger, siden kulling er losningen for aa erstatte okse/svin osv. her i India). Saa jeg hadde en annerledes feiring men det var fint :) Eneste er at fottene mine har store saar av skoene fortsatt:P Hehe

Haaper alle dere der hjemme ikke festet like vilt men at dere har kost dere <3 Godt nytt aar :D

2 kommentarer: