fredag 8. januar 2010

Back to life!

Da har skolen startet igjenn og det er tilbake til normalt liv her i Chennai. Eksamnene for forige eksamner er gitt ut og her er resultatene
WARNING: daarlig siden jeg ikke studerte mye.
Commerce: 129 av 200
Accounts: 135 av 200
business maths: 91 av 200
Economics: 175 av 200
Engelsk: ca. 100 av 180
Fransk: ca. 100 av 180
for aa staa trenger man 75, saa sto i alle ihvertfall :) hehe
Bare en maaned igjenn til et nytt sett med eksamner...

I dag dro vi til en annen skole for "culturels" og i en event var vi 6 jenter og fikk 6 tv-kanaler. Ett minutt for aa finne ut hva vi skulle gjore og deretter sitter dommerne og nevner hvilken kanal de vil se. En gang ville de vise frem den norske gjensten "Hilde" og jeg snakket dramatisk norsk foran alle, men ingen kunne forstaa! Dommerne spolte tilbake og alt saa jeg fikk en god sjangse til aa repitere meg selv. Vi hadde ogsaa hindimusikk kanaler, nyheter, mean girls film, hindi serie, fashion programm osv. Det var veldig artig og gjett hvem som vant! VI!!:D

I morgen skal jeg mote Erling og endelig faa gaven som mamma sendte med hans foreldre naar de kom til Chennai. Det er faktisk veldig deilig aa ha en annen utvekslingsstudent aa prate med, en som gaar igjennom mye av det samme og er paa samme alder og som man kan si alt til som vil forstaa veldig godt hva jeg prater om :)
Og takk til alle dere som kommenterer paa bloggen min eller gir meg feed-back, fordi dere motiverer meg veldig til aa skrive :D Skal prove aa faa inn litt bilder neste gang ;)

2 kommentarer:

  1. Haha morro med norsk HildeTV :) Hva sa du? <3

    SvarSlett
  2. Hehe, jeg tror jeg sa noe om at norge er flott med fjorder og strender og at alle elsker strender og bading :P Hehe

    SvarSlett