søndag 10. januar 2010

Vegitarianer i Januar:)

Jeg har vaert vegitarianer I 10 dager naa og skal prove hele Januar. Vegitarianeer i India betyr egentlig null egg, fisk, kjott osv., men jeg spiser egg. Ikke ofte men litt av og til. Er veldig lett aa vaere vegitarianser her I og med at alle produkter er market med en sirkel som sier om det inneholder egg, kjott osv., eller ikke. Saa her tar jeg sjangsen til aa vare vegitarianer men I tilegg spise masse god mat! Mesteparten av indere er jo vegitarianere, saa jeg burde I det miste greie en maaned :P

I gaar dro jeg og Neha (elste vertsoster) til Chennai open, some r en tennis tournee. Selvom ingen av oss er spesielt interresert I tennis moret vi oss med aa finne paa nationalsanger og sjekke ut Ganske kjekke tennisspillere. Dette var ikke like morro 2 timer senere saa vi provde aa sike oss ut, men da fikk vi flere iriterte rop fra ivrige tilskuere. Man kan jo selvfolgelig ikke ga ut naar kampen SNART skal starte! Vi lop ut I neste 10 sekunderspause som kom og rakk aa komme ut paa sekundet :)

I dag dro jeg og Sakshi til treningstudioet og det var morro aa holde henne der med selskap, men jeg gir ikke opp yoga eller dans for dette. Hun ble litt skuffet over det, saa jeg har lovet at jeg kan komme lordager eller sondager med henne. Er faktisk morro naar man er to! Har sikkert noe med at vi begge tar det litt rolig…hehe :P

Tusen takk mamma for julepresangen som jeg endelig fikk :D Ikke mange likte lakris godt, saa tror saltsild er og blir en nordmanns greie. Men det er egentlig greit fodi da kan jeg jo sise alt selv…Marsipangrisene falt I smak selvom de ikke helt forstaar hvorfor vi gir griser I julen, men skal si takk fra dem alle! Takk til farmor og Elisabeth ogsaa for kjempe koselige julekort :)

Ps. er halveis i den ene boken allerede :D

8 kommentarer:

  1. Hei:) Vi i Juntafil vil gjerne prate med deg om utvekslingen din i India i morgen tirsdag 11. januar. På hvilket nr. kan vi få tak i deg på etter kl. 13 norsk tid, men helst i sendetid fra kl 18 - 20.
    Mvh Victoria , send mail til victoria_christine@hotmail.com

    SvarSlett
  2. ...og jammen var ikke "Hilde i India" plutselig på radioen =) =) =)

    SvarSlett
  3. ligger på nrk.no sikkert. Gler mej til å høyre!

    SvarSlett
  4. Så kommentaren fra juntafil her... også tenkte jeg ikke så mye over det før jeg satt i bilen og de plutselig sa... "og litt senere skal vi snakke med en jente i India" =), og da måtte jeg jo høre ferdig programmet må du skjønne!

    SvarSlett
  5. Kjempekjekt å lese bloggen din, Hilde :) Virka som om du e me på mykje forskjellige å artige ting :D

    Høyrde forresten radioklippe! Må sei ej e imponert over at du klarde å bevare roa på radi og samtidig sei interessante ting! Hehe:)

    Du e herli!

    SvarSlett
  6. Takk Solveig, Marit og Mamma :D

    SvarSlett