lørdag 30. januar 2010

Prayer service

Prayer service er en sermoni der alle i 10. og 12. klasse pynter seg i dress og Sari for aa be om at de viktige eksamnene, som bestemmer om de kommer in til collage, gaar! De var veldig mange taler og jeg graat en liten skvett siden de alle snakket saa dypt om hvor viktig skolen er for dem, og hvor trist det er aa forlate skolen etter 12. klasse. Jeg tenkte paa naar jeg forlater alt her og hvor trist det er, saa graat jo enda en liten skvett da! Her er et bilde av noen jenter sine Sarier :)

Sakshi ville jeg skulle vise frem Sarien hennes paa bloggen min saa her er en del bilder av henne, forresten hun som holder en tale ogsaa! ;)



Vet ikke om du tenker det samme, men jeg personlig syns det er litt rart at de ikke kan haa noe som viser skuldre eller knaer paa skolen, emn halve magen og ryggen er helt OK! Hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar