fredag 4. september 2009

Godt aa leve hos to doktorer :D

Akuratt naa har jeg faatt den forkjolelsen som Sakshi og vertsfaren min har blitt kvitt, men etter en skummel alergi pille foler jeg meg nesten helt frisk :) Begynner med eksamner paa mandag, som holder paa i 2 uker. Derfor kan ta det litt tid til neste oppdatering ;)
Btw, sto i avisen her om dagen at Oslo er verdes dyreste by, og Chennai er en av de som er billigst! Hehe...Jeg merker ikke at det er saa billig siden alle paa skolen og familien min utnytter ikke billige tilbud i noen stor grad. Jeg skal faa en designer som er veninne av vertsmoren min til aa lage en kjole til Sakshi sin bursdag:)
Vertsfaren min lurte paa hvor jeg ville reise og ettersom jeg liker strender saa foreslo han Goa! Vi drar dit 1-4 oktober og jeg gleder meg kjempe masse :D

Jeg har vaert i noen bursdager i det siste og her er noen bilder :)



Ogsaa legger jeg ved et bilde av min faste rikshaw-sjaaor, og noen bilder fra en Bazaar som selger frukt blomster og Ganeshstatuer siden det var Ganesh sin bursdag.





2 kommentarer:

  1. Så spennende at du er i India på utveksling! Noen ganger skulle jeg ønske at jeg valgte et mer "spennende" land enn usa :-)

    SvarSlett
  2. Joda det er ganske saa spennende, men tenker meg uansett land at det er n fin opplevelse :D

    SvarSlett