søndag 20. september 2009

Dandia Night

I gaar, lordag, 19. september, var det starten paa en nord indisk festival, som ger 9 dager med feiring og dans. Det feires ikke saa mye her, men vi hadde en markering paa skolen. De to forste bildene nedenunder er derifra og man skal danse med pinner. Var utroli artig aa prove aa danse slik som de andre gjorde og tror det var morsomt aa se en litt wannebe Inder, i indiske klaer prove aa danse indisk dans med indere :D
Litt sende pa kvelden dro jeg hjem til full party, siden Sakshi feiret sin 18 aars dag. Leiligheten vaar var full med kanskje 60 mennesker og med et veldig bra anlegg som vi laante, rokket dansefoten til de fleste. Vi holdt paa til rundt kl.2 med dans, masse kake og litt mat. Siden det var et 7 til 7 opplegg var det ca 12 som ble der hele natten. De som sov sov toppen to timer den natten og jeg maa si jeg gleder meg til en god natts sovn :D
I dag ble alle AFS studentene blidt bedt hjem til en muslimsk familie for aa se hvordan de bryter fasten kl 6, og bildene nederst viser de flotte studentene i typisk indiske klaer. Jeg har to uker ferie naa, saa skal prove aa sosialisere meg litt. Paa tide at jeg tar initiativ til aa bli bedre kjent med folk. Med magen full av mat som vanlig, skal jeg naa sove! God natt <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar