onsdag 16. september 2009

Eksamensperiode...

Vel, naa er det eksamensperiode og jeg trodde jeg ikke skulle gjore annet enn aa sitte hodet begravet nede i en bok i 2 uker, men det skjedde ikke. Jeg har oppdaget fordelene med aa vaere utvekslingsstudent :) Hihi, jeg maa studere men ikke kunne alt paa rams aa faa hundre prosent. derfor har jeg faatt tid til aa lese en av de hunre bokene familien sendte med meg og var i bursdagen til Sakshi sin veninne paa lordag. For en gjeng sier bare jeg! Rart aa se hva penger kan gjore med folk. Dette var kullet som gikk ut i fjor, halvparten av guttene drev med forskjellige typer top mens resten drakk eb del. Noen av jentene har ekstremt hoy selvtilitt og man merker godt de er rike. Men for all del det var mange ordentlige folk der ogsaa og alle er hyggelige. Var et veldig avslappet miljo og lett aa prate med folk :) Flesteparten kommer hit til Sakshi sin bursag paa lordag, saa det blir enda en morro kveld :p
Kullet mitt er alt annet en Sakshi sitt! Der er allle veldig mye mer anstendige og gjor veldig lite galt, er flinke pa skolen osv.. Saa er det kullet mellom sakshi sitt og mitt og der er de litt mer normale, eller hva jeg skal si . De fester og gjor morsomme ting, men holder seg unna alkohol og dop. De kommer foroverig til Sakshi sin bursdag og :)

Dette gutte-jenteforholdet gjor meg gal av og til, er folk som reagerer og snakker bak ryggen din om du snakker med en av motsatt kjonn for mye!

Hadde en liten "fight" med vertsmoren min her om dagen...Eller hun kjeftet paa meg fordi jeg ikke spiste kaal men heller salat. Saa fra naa av er det lureste aa spise lite salat naar hun ser og masse gronnsaker ( i folge henne er det bare det som er kokt og tilberedt). Jeg har ogsaa faat beskjed om jeg skal opp i vekt slik at mamma ikke blir skuffet naar jeg kommer hjem. Saa jeg boyer meg i stovet fordi ingen nyee og diskutere med en saa viljesterk kvinne! Godt at noen passer pa meg altsaa.

Skal skrive etter Sakhi sin bursdag og oppdatere:)

Jeg savner dans og haaper paa aa starte igjen snart! Og mamma, brodrene mine (Daniel og siver) og kjaeresten til sivert (Linn Iren) kommer sansynligvis paa besok i April :D Gleder meg <3

Har ikke tatt noen bilder i det siste saa legger ved bilder fra DakshinaChitr, hvor vi var for ca e maaned siden, det er hun som vidser hvordan Kerala saa ut for 100 ar siden :)

5 kommentarer:

  1. Billettane er bestilt!!!!Jippi!

    SvarSlett
  2. Det blir kanskje bestilt et par billetter til, kanskje. Veldig morsomt å lese hvordan du har det, Hilde

    SvarSlett
  3. Godt aa hore noen olger med, gleder meg til dere kommer :D

    SvarSlett
  4. Spennende å følge med på livet du lever der nede Hilde! Jeg er en hyppig leser av bloggen din. Jeg bestiller gjerne en billett ned! :)

    SvarSlett