fredag 21. august 2009

Lenge siden sist jeg har skrevet her saa begynner med en kort oppsumering over den siste tiden. Fredag, 14. august ble jeg med vertsfaren min til en familie han kjenner for aa se hvordan de feiret krishna(hindisk gud) sin bursdag, og jeg har lagt til noen bilder som skildring;) Den uken var ogsa faren til versmoren min paa besok og han bodde i amerika som student, saa han hadde god mat og mange historier aa by paa. Vi dro til "Tempel Bay" og koste oss ved bassenget, med maten fra resturangen der som serverte helt fersk grillet sjomat og vi noyt massage pa spaa. Jeg brukte ikke solkrem saa var saa solbrent at jeg ikke kunne bruke sekk paa skolen paa mandag...hehe. Ogsa dro vi til en plass for a se hvordan Kerla saa ut for hundre aar siden. Stedet heter DarshinaChitra og en spaadame leste haanden min. Jeg skal heldigvis selv bestemme hvem jeg skal gite meg med og vi faar barn naar jeg er 25-27aar. Studier skal gaa bra og jeg skal leve lenge, men hjertet mitt er litt skjort siden jeg lett blir bekymret. Jeg sparer penger til noe men ender opp med aa bruke det paa noe annet. Vise ord fra vis dame :)
Hihi






Eller saa har jeg faat tilbake testene vi har hatt, 17,5 i matte, 21 i engelsk, 43 i account, 45 i commerce, 47,7 i economy. Disse testene er ut av 50 og man trenger 17.5 for aa sta, sa jeg var pa nippet til aa stryke i matte :s Eksamnene i alle fag er i ca 7 kapittler i hvert fag og de starter 7. september. Har hatt 2 smaatester ogsaa. I okonomi fikk jeg 20 av 20poeng. i matte fikk jeg 3 forste ang og 16,5 andre gang av 20 poeng.





I gaar var jeg for forste gang med en fra skolen hjem og vi var noen jenter i klassen hos en som heter Shivani. Vi saa litt av en Hindi film, spiste og spilte spill. I morgen har vi et afs-mote og etter det er jeg invitert i en bursdag til en av Sakshis skolevenner, saa hoper det blir morro. Skal ogsaa i en bursdag til en i franskklassen min pa mandag. Foler endelig at jeg blr bedre kjent med folk og foler meg ikke saa alene paa skolen lengre :D
Dette bildet med meg og vertsmoren min er fra Kysttempelet som vi dro og saa paa og det er et veldig kjent og gammelt tempel laget ut av en eneste stor sten. og dette bildet er av Bestefar paa besok :)

4 kommentarer:

  1. hun jenta nest nederst ligner på susanne! oh my god, lættis.

    godt å se at du har det fint, søs. blir alltid i godt humør av å lese bloggen ding ;)

    SvarSlett
  2. Enig :- D Masse lykke til videre, og gleder meg til å lese mer. Hilser fra alle her i Arendal
    :- )

    SvarSlett
  3. Tusen takk dere! Haaper dere alle har det fint og gleder meg til aa se dere igjen snart :D

    SvarSlett