lørdag 31. oktober 2009

Ting skjer :D

Det har seg nemlig slik at jeg har det veldig bra naa :D Etter danseoving paa torsdag ble jeg invitert til en av danselaerernes bursdag og til tross for at dette var kl.21.30, vertsmoren min visste ikke hos hvem og hvem han var, men hun lot meg dra(etter aa ha ring viserektor paa skolen som er i samme dansekurs og sporre om han). Etter 30 minutter bakpaa motorsykkelen hans hilser jeg paa mange nye mennesker fra frankeriket, egypt, england og of course INDIA :) Var veldig sosialt og lett aa snakke med alle sammen der og de var veldig inkludernede. Saa kjorte en av de andre danselaererne meg hjem kl 01.00 og kjonnhetsovnen min ble virkelig redusret. Snille som de er inviterte de meg til en haloween fest I dag og jeg syns det er morro og endelig vaere litt sosial med andre enn skolevenner og vertsostre. Dette har jeg faktisk ordnet helt selv :D
Det er mye som skjer for tiden og mandag begynner maanedlige tester. Skal prove aa ikke gjore det daarlig, men jeg velger aa fortsette med yoga og dansekurs, bursdager og fester, saa vi faar jo se hvor mye tid det er igjen :) Dro jo hit for aa laere og ha det goy, tross alt.
Paa skolen lager vi en musikal til "Founder's Day", der har jeg og en annen laget koregrafien til 5 danser og laert de som skal vise det frem. Veldig morro, men skolen har derfor inneholdt dans og ikke noe skole. Litt lengre skoledager og skole paa lordag er resultatet, men det er virkelig verd det. Haaper dere som leser dette ogsaa koser dere, for husk at det er viktig :D

3 kommentarer:

  1. Nydli å lese!!
    Klem Sovleig <3

    SvarSlett
  2. Ja jeg synes det er viktig og kose seg Hilde! Tyskeren jeg bor sammen med sitter KUN med gloser og gramatikk mens hun er hjemme.. Hun blir fortere flink enn med, men jeg velger heller og ha det litt gøy og slappe av innimellom :) hihi Høres gøy ut med den dansinga di! Stor klem <3

    SvarSlett
  3. Du som virker som en reser paa skolen! Kan enke meg du er effektiv naar det gjelder og passer paa aa ha det morro og :) Klem back at yah <3
    Og Solveig haaper du hadde en fin haloween <3

    SvarSlett