lørdag 10. oktober 2009

Balansekunst

Aa skrive dette er akuratt hva AFS sier jeg ikke skal gjore. Jeg skal ikke skrive naar jeg ikke er i perfekt humor. Men jeg syns det er interresant og mer ekte aa skive noe som ikke er optimistisk ogsaa. Saa ikke tro jeg har det faelt, men noen ganger er humoret nede og her skildrer jeg litt hva jeg foler akuratt naa.


Folelsene mine er veldig ustabile i forhold til det de var for. Jeg balanserer mellom glede, lykke, lengsel og sorg. Tidligere i dag var jeg veldig glad og saa lyst paa alt, jeg gleet meg til aa besoke en i klassen og ikke mye kunne faa meg i daarlig humor. Anstrengelser mellom meg og vertsosteeren min fantes ikke lenger. Saa fikk jeg en beskjed om at hun jeg skulle besoke, maate dra aa besoke kusinen sin og sakte men sikkert sank humoret mitt. Jeg ringte rundt til noen andre men de fleste var opptatt ellers sier de jeg sier ringer deg, ogsaa ringer de lenge etter og sier de ikke kan. Jeg er ganske sikker paa at de ikke lyver og at de faktisk vil finne paa noe men ikke kan, men en stemme inni meg sier de ikke vil vaere sammen med meg. Jeg soker selskap i en bok og musikk. Ensomhetsfolelsen og tarene er ikke langt unna, og alt dette bare fordi en veninne ikke kan mote meg. I disse tider foler jeg meg ogsaa feit og bleik...Rart at jeg tar det saa ille opp, men det er vel en del av det aa komme til et nytt sted og bli kjent med nye mennesker. Jeg er ikke like trygg paa meg selv. Men det er interresant aa folge med paa hvordan jeg reagerer paa forskjellige ting i forskjellige tider. Det er en balansekunst aa holde folelsene mine stabile!
NYTT TEMA: Eksamenskarakterer!
Mer opptimistisk vri paa innholdet ;)
Matte:117 av 200
Commerce: 122 av 200
Engelsk: 124 av 200
Fransk: 150 av 200
Acounts: 158 av 200
Economics: 191 av 200
Gjennomsnitt: 72%
Personlighet: A
AFS-prsidenten i Chennai er veldig fornoyd i og med at jeg er den eneste som sto i alle fag av utvekslingsstudentene :D
Jeg er ok fornoyd siden jeg var forberedt paa 35% i mange fag. Viser seg at det hjelper aa studere og jeg kan ikke sammmenligne meg med andre i klassen, fordi hun som er best fikk 88% i gjennomsnitt. Det vil jeg ikke engang tenke paa aa oppnaa.

Legger ved to bilder fra flyplassen bare for morro :)

4 kommentarer:

  1. Du klarer deg bra på skolen! ^^ =) Alle har noen dårlige dager i blant! Jeg håper det går bra med deg nå =)
    - Harveen =D

    SvarSlett
  2. Stå på Hilde! Jeg har det akkurat på samme måte. Noen dager er skikkelig langt oppe, og andre er litt lenger nede. Men vi lærer da av dagene som ikke er de beste også. Hadde jo faktisk ikke vært så gøy og alle dager hadde vært like morsomme, for da hadde det jo bare vært vanlig, om du skjønner ;)

    Innen du leser innlegget, er du sikkert på topp igjen! Stor klem <3

    SvarSlett
  3. Go Hilde! Det blir nok bedre etterhvert:D
    <3

    SvarSlett
  4. Takk alle tre, jeg var jo deppa da, men besokte en annen veninne senere og det viste seg å vaere veldig hyggelig! Så du hadde rett Runa :D
    Stå på dere og, vet dere ikke har det noe lettere enn meg! <3

    SvarSlett