lørdag 15. mai 2010

Paa tide aa reise hjem til Norge

Da har jeg en dag ijenn for jeg drar til Norge og det er rart. Etter aa bruke saa utrolig mye energi og krefter fo aa passe inn i et nytt miljo, faa nye venner, bli en del av en ny familie og snakke et annet spraak en hjemme, skal jeg bare forlate det. Jeg kommer ikke til aa se alle her igjenn noen gang, og jeg tror ikke jeg kommer til aa bo her i fremtiden heller. Derfor er det litt vanskelig aa dra fra alt, siden naar jeg dro fra Norge visste jeg at jeg skulle komme hjem igjen om et aar.
Jeg tenker aa komme tibake aa besoke neste aar...Jeg vet jo aldri, men hvis jeg tar et friaar kan jeg jo reise rundt aa se mye mer av Asia og India. Heldigvis har jeg en fantastisk familie her som sier at naa er jeg en del av familien og kan komme tilbake aa bo her naar som helst.
Jeg sa hadet til vertsforeldrene mine i gaar, og det var ikke like trist som forventet. Selvsagt er det trist, men siden det var mer aa si sees snart igjenn istedenfor hadet, saa var det enklere. Vi feiret siste dag med champagne og jeg kjopte en flott kake som takk. De reiste nemlig til Australia for aa mote Neha som bor der.
Saa site dagen min skal brukes til aa se alle venner som er hjemme og ikke er ute aa reiser. Ikke vet jeg hvem eller naar, men ilopet av dagen er det mange flere jeg maa ta farvel med. Mitt forste farvell var det vanskeligste faktisk fordi det fikk meg til aa innse at jeg faktisk ikke skal bo her mer. Etter dette har jeg forstaatt at dette er livet og isteden for aa vaere trist kan jeg planlegge aa se menneskene her igjenn. og mamma, du maa vaere forberedt paa at om noen av de jeg kjenner kommer til Norge saa kommer de til aa bo med oss :P
17.Mai i morgen saa feir vaart herlige land! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar