mandag 10. mai 2010

Trafikkulykke!

Jeg gikk en 100meter lang tur for aa hente minneboken min hos en veninne, og paa veien skjer det noe noksaa vanelig, desverre. Jeg har ikke sett en ulykke saa klart og naerme, men siden det var midt paa dag og lite trafikk var det lett aa faa med seg. En motorsykkel kjorte rett inn i en bil som tok en U-sving. Han som kjorte motorsykkelen floy over fronten av bilen. Men uventet ble han ikke liggende aa vri seg i smerte men han for opp og begynnte aa kjefte og smelle paa bilen. Lite hjelp fikk han i og med at bilsjoforen ikke en gang viste seg. Han kjorte fort videre latet som at ingenting hadde skjedd. Glad er jeg for at det var lite fart paa motorsykkelen og at han ikke ble veldig skadet, men det er trist aa se hvordan reaksjonen paa den skyldige var. Ikke engang en foresporsel paa om motorsykkelforeren var i orden.

Da er det bare en uke igjenn til jeg drar, og skolevennene mine overasket meg her om dagen med kake og gaver. jeg har allerede sagt hade til to veldig gode venner, Shivani og Amba, siden de begge reise bort i dag. Jeg syns det er veldig trist aa si farvel men er ganske sikker paa at jeg skal komme tilbake og besoke for eller siden! Det er saa mye av India jeg ikke har sett.


God kake!

Her er en poster som Shivani og Amba ga meg. Utrolige 75bilder og mange gode minner:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar