lørdag 1. mai 2010

Kerala med AFS

Ja, da ar det tilbake til Kerala men bare 4 dager og uten all solingen som jeg er saa glad i. Heldigvis dro jeg med nye mennesker fordi selve turn besto kun av ting jeg allerede ar gjort! De fleste andre utvekslingstudentene var veldig annerledes enn meg. Jeg folte meg nesten litt dum for ikke aa ga i indiske klaer til vanelig aa snakke et likalt spraak. Fodi de andre sudentene bor i familie der de ikke snakker engelsk til vanelig, de har venner som snakker annet enn engelsk og de bruker nesten bare indiske klaer. Noen av de jeg snakket med som bor i en konservativ del av landet Gujarat, fikk ikke lov til a vaere med gutter osv. Jeg har rett og slett forstaat at her har je VELDIG mye frihet i sammenlingning med de fleste andre. Og at jeg bor i en veldig vestlig og chill familie :) Saa jeg er jo veldig glad for det i grunn.

her er et bildet av alle untatt meg som tar det :)

Jeg har saa lite tid igjenn her naa at det ikke er til aa tro! Det er vanskelig aa frestille seg at jeg skal forlate alle her aa aldri komme tibake. Selvom jeg kommer paa besok saa kommer jeg sikkert ikke til aa mote mange av de jeg kjenner etter dette. Naar jeg dro fra Norge visste jeg jo at jeg skulle hjem igjenn, men her skal jeg ikke det. Jeg faar overbevise alle om aa komme til Norge tenker jeg :D

Ciao, naa skal jeg til en kmerat (VIishal) og spise lunsj ogsaa skal jeg sove over hos Shivani med Amba senere :) Vertsfoeldrene mine er aa reiser og Sakshi kommer hjem fra ferie til Sweits i natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar