fredag 23. april 2010

Kerala, Kerala og mer Kerala

Naa kom jeg netopp hjem fra Kerala med mamma, sivert og Linn Iren og vi hadde det super fint! Vi red paa elefant, badet og solte oss, fikk olje massage, besokte en kirke og tempel, besokte te- og krydderplantasjer og bodde paa en super fin husbaat. En perfekt ferie spor du meg :)
I dag skal jeg til Kerala med AFS igjenn og skal vaere der i 5 dager til! Blir litt mye av kerla men naa er det jo ihvertfall mange nye mennesker aa bli kjent med. Alle utvekslingstudentene som kom til India i aar skal paa samme tur saa det blir interresant! Saa faar jeg mote alle venner etter det igjenn :)




her er bilder bra husbaten med fantastisk mat og fantastiske omgivelser!


Slik saa jeg ut etter massagen, fint antrekk ;)


Her er et bildet bra tempelet vi dro til, der vi ble sjarmert av han gutten som var der og dekorerte smaa-templene.


Her rir vi paa elefant som ekte turister!

4 kommentarer:

  1. Husbåttur er herlig, det er så utrolig fint langs elvene :) Misunner deg!

    SvarSlett
  2. Elefantridning høres ganske fint ut! :D

    SvarSlett
  3. De husbåtene så fantastiske ut! Det ser ut som du har det bra, fortsett sånn! =D
    - Harveen =)

    SvarSlett
  4. Ja det var helt vidunderlig <3

    SvarSlett