mandag 5. april 2010

Siste yoga klasse

Da var jeg pa min siste yoga klasse og skal fortsette alene, saa legger med noen bilder bare for morro da :)

Her er yoga laereren min, Nandrita :)
Jeg skal dra med Mamma til Kerala, og rett etter jeg kommer hjem drar jeg til kerala med AFS for aa mote alle utvekslingstudentene som kom til India i aar, saa det blir spennende!
Naa ar jeg pakket en koffert som veier 25 kilo som mamma maa ta med hjem, og det er bare gaver, boker og klaer jeg ikke bruker. Skal bli vanskelig aa faa med seg alt hjem tror jeg :s

Jeg foler at jeg sart drar hjem naa, er litt skummelt! Og veldig spennede :) Rart med saanne siste ting. siste yoga og siste dansing og siste gang jeg moter enkelte...Siste dag paa skolen blir fredag for meg. Gleder meg fordi skolen er kjip, men synd at jeg ikke skal komme paa skolen aa mote alle de jeg er vant til aa mote hver dag.



Og til slutt klassebildet vaart:)

2 kommentarer: