mandag 30. november 2009

Tiden flyr!

Jeg er nesten midtveis i mitt utvekslingsaar, men det er fortsatt saa mye jeg har igjen aa laere og gjore for jeg drar. Jeg har lyst til aa laere indisk dans, indisk matlaging, jeg har lyst til aa reise og ikke minst bli BRUN :) Haaper paa tid til dette etter jul (ettersom det er hardskjor med nye eksamner i tiden fremover naa) og har faatt bekreftet at hjemreise faller paa 17. mai. Haaper virkelig det er tidlig saann at jeg kan se Madde i russebuksa si, Louise i bunad, mamma i kor og venner og familie i god stemning <3>

Founder' day i forige uke gikk veldig bra og navnet mitt kom opp paa storskjerm under tittelen koregrafer, og maa si jeg ble litt stolt. Var artig aa bare freestyle til en totalt kjedelig kjaerlighetssang i tilegg til aa danse organiserte danser. Sigoyner kostymet var helt forferdelig stygt og jeg saa ut som en klovn med RODE kinn og lepper og helt gronn oyenskygge, saa her kan dere se hvor herlig stoff og farger kostymet hadde ;p

Endagstur til Hydrabad I Andra Pradesh med min vertsfar paa torsdag var morro, og jeg fikk endelig tatt et bilde av kuer i veien...Ellers dro vi til et museum, til et palass til markedet for aa kjope indiske bangels (altsaa armebaand) og vi besokte en pasient som hadde ingenting mer enn 10 biler, selvfolgelig ikke vanlige biler, men FINE biler. Frokost der gjorde dagen min og her er noen bilder fra turen.

1 kommentar:

  1. ingen fare, vi ska ligge på strande å steike oss pepperkakebrune når eg kjeme i april:D

    SvarSlett