lørdag 14. november 2009

Flause

Som jeg har nevt et par ganger, men som ikke kan nevnes nok, SKOLEN HER ER ANNERLEDES! Man har en helt annen respekt for laerere osv....blablabla...Men saken er den at i klassen, mens okonomi laereren snakket blablabla, satt jeg i min egen verden og sa litt hoyere enn forventet "hun er ganske pen". Hun fikk selvfolgelig med seg at jeg sa noe og ville hore hva. Hele klassen fikk latterkrampe, kinnene mine ble morgerod og lereren veldig forlegen. Tror jeg skal holde tankene litt for meg selv fremover.
Forresten dette er skolebilde ;)
Det er sondag og endelig helg :D Eller vent...Det er skole i dag og! Jeg kastet derfor bort dagen min og har ikke helg neste uke heller fordi da har vi den musikalen aa vise frem...Ser frem til 4maander ferie naar jeg kommer hjem :D
Her er tema Angels & demons..selvom jeg skulle vare engel, saa ser jeg vel mer ut som en dodsengel, derfor nydelige bilde av Rave ved siden av som ekte engel :)
Var 3 bursdager denne helgen og vi drar ut med familien til en nyopnet italiensk restaurant for lunsj i dag, saa fyller dagene ihvertfall :) Kos dere alle sammen, snakkes <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar